Odpowiemy na Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 16:00
Możesz także wysłać nam wiadomość. Odpiszemy tak szybko jak się da!
W celu zgłoszenia usterki realme TV możesz skontaktować się:
- z nami telefonicznie +48 223 086 262 lub mailowo sklep@realmeshop.pl
- bezpośrednio z serwisem. Wystarczy wypełnić formularz formularz zgłoszenia na stronie internetowej firmy i poczekać na dalsze instrukcje.
Polityka gwarancyjna dotycząca realme TV
Minimalna gwarantowana dostępność aktualizacji oprogramowania i oprogramowania układowego (od daty zakończenia wprowadzania do obrotu) | 8 lat |
Minimalna gwarantowana dostępność części zamiennych (od daty zakończenia wprowadzania do obrotu) | 7 lat |
Minimalne gwarantowane serwisowanie produktu | 7 lat |
Minimalny okres ogólnej gwarancji oferowanej przez dostawcę | 2 lata |
Zakres gwarancji:
- Niniejsza polityka gwarancyjna dotyczy wyłącznie urządzeń sprzedawanych na terytorium kraju.
- Gwarancja na realme TV obowiązuje od daty zakupu.
- Aby skorzystać z pomocy gwarancyjnej, klientom zaleca się dostarczenie oryginalnego opakowania wraz z urządzeniem do centrum serwisowego wraz z ważnym dowodem zakupu.
- W okresie gwarancyjnym, jeśli wystąpi jakakolwiek awaria funkcjonalna, realme zapewni bezpłatne usługi serwisowe za pośrednictwem autoryzowanych centrów serwisowych.
- Po naprawie produktu w ramach gwarancji użytkownik otrzyma pozostały okres gwarancji urządzenia według daty aktywacji.
- Po wymianie produktu użytkownik otrzyma pozostały okres gwarancji zgodnie z oryginalną fakturą.
Ograniczenia gwarancji:
- Urządzenie przekroczyło standardowy okres gwarancji.
- Urządzenie / produkt jest uszkodzone przez ciecz lub występuje wilgoć / korozja.
- Używanie i konserwowanie produktu niezgodnie z instrukcjami, które prowadzą do uszkodzenia lub wadliwego działania, takiego jak używanie w ekstremalnych temperaturach, stosowanie akcesoriów innych niż realme, itp.
- Jeśli dojdzie do uszkodzenia w / na zewnętrznej powierzchni produktu, w tym między innymi pęknięcia, zadrapania na powierzchni zewnętrznej.
- Wszelkie nieautoryzowane naprawy, próby demontażu na urządzeniu.
- Brakuje / zgubiono lub zmieniono nalepkę gwarancyjną.
- Gwarancja nie obejmuje sytuacji, gdy urządzenie zostanie zrootowane przez użytkownika i nie będzie można go przywrócić przez aktualizację oprogramowania.
- Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia, użytkowania w ekstremalnych warunkach, szkód spowodowanych niewłaściwą pielęgnacją i uszkodzeń spowodowanych działaniem siły wyższej, takim jak powodzie, pożary lub trzęsienia ziemi.
- Jeśli istnieje jakakolwiek sprzeczność między niniejszą polityką serwisową a krajowymi przepisami ustawowymi i wykonawczymi, pierwszeństwo mają wszystkie krajowe przepisy ustawowe i wykonawcze.
- Brak karty gwarancyjnej i ważnego dowodu zakupu, może jednak zostać przyznany wyjątek, jeśli klient może udowodnić, że akcesorium jest w okresie gwarancyjnym.