Odpowiemy na Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 16:00

+48 223086262

Możesz także wysłać nam wiadomość. Odpiszemy tak szybko jak się da!

sklep@realmeshop.pl
payu

Raty

Zalety

  • Bez wychodzenia z domu
  • Decyzja nawet w kilkanaście minut
  • Wartość koszyka od 300 do 20 000 zł
  • Liczba rat od 3 do 36
  • Możliwość wcześniejszej spłaty bez żadnych dodatkowych kosztów

Wymagane dokumenty

  • Dowód osobisty
  • Dane zakładu pracy (nazwa, adres, telefon) i okres Twojego zatrudnienia
  • Informacje o osiąganym dochodzie netto

Raty PayU całkowicie online!

PayU Raty to produkt hybrydowy, cieszący się ogromną popularnością na rynku, umożliwiający kupującemu wybór pomiędzy ofertą Raty Standardowe a Raty 0%

  • Krok 1

    Dodaj produkty do koszyka.

  • Krok 2

    Przejdź do wyboru płatności za pomoca PayU.

  • Krok 3

    Na liście dostępnych płatności wybierz przycisk Raty PayU.

  • Krok 4

    Zaloguj się do swojego konta PayU lub wybierz opcję “Płacę bez logowania”.

  • Krok 5

    Wybierz opcję “Płacę na raty” i przejdź do wypełnienia wniosku pożyczkowego.

  • Krok 6

    Potwierdź chęć wzięcia pożyczki dokonaniem przelewu na 1 PLN (kwota zostanie Ci zwrócona, a dzięki przelewowi zweryfikujemy Twoje dane). Pamiętaj, aby przelew zrealizowany był z konta osoby wnioskującej o pożyczkę!

  • Krok 7

    Pożyczka zostanie uruchomiona, a sklep otrzyma pieniądze za zamówiony przez Ciebie towar.

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?

arrow

Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

• W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu

oświadczenie rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca

towar.

• Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje

za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków

pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.

• PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy,

z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.

• PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz

z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.

• W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą.

Wyjątki:

Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (pobierz) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

Jak dokończyć przerwaną płatność?

arrow

Niestety, powrót do przerwanej płatności nie jest możliwy. Nie mamy również możliwości podania danych do dokonania ponownej wpłaty, ponieważ do każdej próby płatności przypisywane są indywidualne dane, tj. unikalny numer transakcji, numer rachunku odbiorcy i kwota zamówienia.

Przerwana transakcja zostanie anulowana automatycznie, bez obciążania konta:

- do 1 godziny – dla płatności kartą
- do 5 dni – dla BLIK, przelewów online oraz rat
- do 10 dni – dla przelewów tradycyjnych

Należy ponownie złożyć zamówienie i spróbować zapłacić jeszcze raz.

W jaki sposób mogę anulować rozpoczętą płatność?

arrow

Jeśli płatność nie została dokończona, anulujemy ją automatycznie:

- do 1 godziny – dla płatności kartą
- do 5 dni – dla BLIK, przelewów online oraz rat
- do 10 dni – dla przelewów tradycyjnych

Jeżeli środki zostały już przekazane do sklepu, nie moż emy ich zwrócić.
Prosimy o kontakt bezpośrednio z odbiorcą płatności.
Aktualny status transakcji możesz sprawdzić w mailu od PayU.

Transakcja nie może zostać anulowana ręcznie.

Kiedy mój zwrot zostanie zrealizowany?

arrow

Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 2 dni roboczych od daty zlecenia przez nas zwrotu środków. W przypadku zwrotu na kartę, czas zaksięgowania środków na rachunku karty zależy od banku i wynosi maksymalnie do 14 dni.

Jeżeli pomimo zlecenia zwrotu przez Sklep środki nie zostały zwrócone w spodziewanym terminie skontaktuj się z bankiem.

Kiedy sklep otrzyma moją wpłatę?

arrow

Po udanej płatności przelewem online lub kartą, pieniądze automatycznie przekazywane są do sklepu. W przypadku wpłaty przelewem tradycyjnym, środki zostaną przekazane do sklepu w dniu roboczym, w ciągu 24 godzin od ich otrzymania.

Aktualna informacja o statusie Twojej wpłaty jest dostępna za pośrednictwem maila, który PayU wysyła po rozpoczęciu płatności. Jeżeli status “Nieopłacona” utrzymuje się przez dłuższy czas, sprawdź czy Twój rachunek bankowy został obciążony i wyslij im potwierdzenie wpłaty do weryfikacji.

Jeśli rachunek nie został obciążony, transakcja nie dojdzie do skutku i PayU anuluje ją automatycznie:
- do 1 godziny – dla płatności kartą
- do 5 dni – dla BLIK, przelewów online oraz rat
- do 10 dni – dla przelewów tradycyjnych

Jaki może być powód odrzucenia płatności kartą płatniczą/ Blikiem przez syste PayU w sytuacji kiedy mam wystarczające środki pieniężne na koncie ?

arrow

Najczęstszym powodem odrzucenia trnasakcji w takim przypadku jest zadeklarowana na koncie bankowym wysokość kwoty limitu jednorazowej transakcji dla płatności kartą płatniczą czy Blikiem. 

Przykład reprezentatywny dla PayU Rat 0%

arrow

Przykład reprezentatywny dla PayU Rat 0%:

Całkowita kwota kredytu: 2765 zł,

RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): oprocentowanie 0%, całkowita kwota do zapłaty: 2765 zł, całkowity koszt kredytu: 0 zł, w tym: prowizja: 0 zł i odsetki: 0 zł, 15 miesięcznych rat , w tym 14 rat w wysokości 185,33 zł, a wysokość ostatniej 15 raty korygującej wynosi 184,38 zł.

Warunki propozycji na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 1 stycznia 2022 r. Umowa o kredyt zawierana jest na okres 15 miesięcy między kredytobiorcą a kredytodawcą tj. Alior Bank S.A. lub AS Inbank S.A. Oddział w Polsce, lub mBank S.A., lub Santander Consumer Bank S.A., lub Credit Agricole Bank Polska S.A., lub Smartney Sp. z o.o., pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy.

PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z kredytodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.