Odpowiemy na Twoje pytania od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 16:00

+48 223086262

Możesz także wysłać nam wiadomość. Odpiszemy tak szybko jak się da!

sklep@realmeshop.pl
payu

Raty

Zalety

  • Bez wychodzenia z domu
  • Decyzja nawet w kilkanaście minut
  • Wartość koszyka od 300 do 20 000 zł
  • Liczba rat od 3 do 36
  • Możliwość wcześniejszej spłaty bez żadnych dodatkowych kosztów

Wymagane dokumenty

  • Dowód osobisty
  • Dane zakładu pracy (nazwa, adres, telefon) i okres Twojego zatrudnienia
  • Informacje o osiąganym dochodzie netto

Raty PayU całkowicie online!

PayU Raty to produkt hybrydowy, cieszący się ogromną popularnością na rynku, umożliwiający kupującemu wybór pomiędzy ofertą Raty Standardowe a Raty 0%

  • Krok 1

    Dodaj produkty do koszyka.

  • Krok 2

    Przejdź do wyboru płatności za pomoca PayU.

  • Krok 3

    Na liście dostępnych płatności wybierz przycisk Raty PayU.

  • Krok 4

    Zaloguj się do swojego konta PayU lub wybierz opcję “Płacę bez logowania”.

  • Krok 5

    Wybierz opcję “Płacę na raty” i przejdź do wypełnienia wniosku pożyczkowego.

  • Krok 6

    Potwierdź chęć wzięcia pożyczki dokonaniem przelewu na 1 PLN (kwota zostanie Ci zwrócona, a dzięki przelewowi zweryfikujemy Twoje dane). Pamiętaj, aby przelew zrealizowany był z konta osoby wnioskującej o pożyczkę!

  • Krok 7

    Pożyczka zostanie uruchomiona, a sklep otrzyma pieniądze za zamówiony przez Ciebie towar.

Najcześciej zadawane pytania

Kiedy są dostępne Raty PayU?

arrow

odpowiedź

Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?

arrow

Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

• W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu

oświadczenie rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca

towar.

• Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje

za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków

pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.

• PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy,

z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.

• PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz

z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.

• W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą.

Wyjątki:

Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (pobierz) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?

arrow

Odpowiedź